Durim Zeqiri nga OEMVP vlerson se ky projekt do të ndikoj në zhvillimin e ekonomisë ku impact të veqant pritet të ketë në sektorin e ndërtimtarisë por në të njejtën kohë do të ndikojë edhe në zhvillimin e rajoneve më pak të zhvilluara siq janë ai I pollugut dhe rajoni veri-lindor.
“Ky projekt do të sjell shum benefite duke filluar nga aktivizimi dhe nga ngjallja e ekonomisë sidomos të sektorit të ndërtimtarisë në nivelin e ndërtimit të rrugëve, infrastrukturës ku këtu dega e këtyre mjeteve likuide financiare e cila do të ndodh në periudhën që vjen do të ju jep shumë mundësi kompanive. Sa I përket beneficionit tjetër të cilën ne si odë e kemi mirëpritur shumë sa I përket këtij projekti është gjallërimi i regjioneve më pak të zhvilluara në raport me regjionin e Shkupit pra këtu duke pasur parasysh se ky korridor lidh Detin e Zi me Detin Adriatik këtu nënkuptohet regjioni veri-linodr, ai I pollogut si dy regjione më pak të zhvilluara”, u shpreh Durim Zeqiri nga OEMVP.
Në rast të vonesës së ndërtimit të këtij projekti, bizneset do të pësojnë humbje të mëdha po në të njejtin kohë do të ngec edhe zvhillimin ekonomik shton Zeqiri.
“Cdo vonesë shtesë që bëhet në këtë projekt humbjet e fitimin potencial do të jenë edhe më të mëdha për shkak se jemi shumë vonë me këtë projekt dhe ekonomia ka bartur në vetë shumë humbje nga mos realizimi I këtij projekti. Sa I përkët cështjeve administrative dhe ligjore ne shpresojmë që institucionet relavante ta zgjidhin këtë sa më shpejtë duke pasur parasysh se jemi në një periudhë ku jemi duke dalur nga kriza dhe institucionet duhet ta kuptojnë që ekonomia tani duhet të jetë aspekti I parë sa I përket trajtimit”, theksoi Zeqiri.
Interesante sipas Zeqirit është se me dy vendet me të cilat kemi deficit buxhetor siq është Sërbia dhe Greqia kemi autostrada moderne ndërsa me dy vendet tjera me të cilat kemi suficit si Shqipëria dhe Kosova na mungon infrastuktura bazike.