“Korridori 8 nuk ka qenë asnjëherë në hartën e korridoreve europiane – falë përpjekjeve të kësaj Qeverie, më në fund korridori është futur në hartën e korridoreve trans-europiane. Deri më tani ishte vetëm Korridori 10. Falë atyre përpjekjeve, muajin e ardhshëm, ose afër fundit të këtij muaji, ministri i Transportit dhe Lidhjeve dhe Komisioni përkatës i BE-së do të nënshkruajnë Aneksin e Traktatit për Korridoret Trans-Evropiane, me të cilin Korridori 8 do të jetë pjesë e korridoreve europiane. Kjo do të thotë se në të ardhmen ky Korridor do të mund të shfrytëzojë edhe në pjesën e lidhjes hekurudhore dhe në mënyrat tjera të kyçjes – mjetet nga fondet europiane”, theksoi kryeministri Kovaçevski në intervistën e sotme për Kanal 5.
Kovaçevski, edhe me këtë rast e theksoi rëndësinë e ndërtimit të korridoreve 8 dhe 10-d si projekti më i madh infrastrukturor në vendin tonë, i cili kushton 1,3 miliardë euro dhe përfitimet janë të shumëfishta.
“Do të kemi 110 kilometra autostradë moderne, me 6 korsi. Autostrada do të ndërtohet në rajonet më pak të zhvilluara në vend. Kjo do të mundësojë përfundimisht ndërtimin dhe lidhjen e Maqedonisë së Veriut me portet e Durrësit dhe Burgasit. Deri tani kemi pasur akses vetëm në një port, ku disa kompani kanë monopolin tregtar prej dekadash, në portin e Selanikut. E di që dikujt nuk do t’i pëlqejë”, tha kryeministri Kovaçevski.
“Në 32 vitet e fundit në vend janë ndërtuar 5 kilometra autostradë në vit, nëse janë 5 është një pyetje. “Me këtë marrëveshje çdo vit ndërtohen 20 kilometra autostradë moderne”, theksoi Kovaçevski.
Kjo, siç sqaroi kryeministri, do të mundësohet me propozim-amendamentet e ligjeve që janë tashmë në procedurë parlamentare, të cilat harmonizojnë legjislacionin në fushën e përshpejtimit, në fushën e thjeshtimit dhe fushës së rritjes së efikasitetit dhe uljes së kostove të kostos, duke pasur parasysh se periudha kohore e ndërtimit të projekteve të tilla infrastrukturore është zvogëluar”.
“Këtë thotë shteti, për të ndërtuar më shpejt dhe më pak kosto, këto janë ndryshimet që ne i propozojmë”, theksoi Kovaçevski.
Kryeministri sqaroi se “çdo punëtori që vullnetarisht dhe me dëshirë firmos se dëshiron të punojë, i garantohet pushimi gjatë javës dhe pushimi gjatë vitit”, që do të thotë se “bëhet fjalë për rregullimin e orarit jashtë orarit” dhe se “kjo nuk është zbatohen, sipas ndryshimeve ligjore, vetëm për këtë Korridor 8 dhe 10-e, por bëhet fjalë për ndryshime ligjore që zbatohen edhe për projekte të tjera strategjike të miratuara me ligj, në fushën e infrastrukturës rrugore, infrastrukturës hekurudhore, energjetikës. , të cilat në një pjesë të madhe financohen edhe me fonde europiane”.
“Kontrata përmban qartë se 51% e burimeve që do të përdoren në ndërtimin e këtyre autostradave duhet të vijnë nga vendi ynë. Kjo do të thotë punëtorë, do të thotë kompani, do të thotë logjistikë.
“Bechtel and Enka” zgjidhet me ligj në Kuvend, i cili ligj vlen edhe për Gjykatën Kushtetuese.
Kjo marrëveshje është bërë në bazë të një ligji të miratuar në Kuvend, me të cilin ligj u vendos nga deputetët për të lidhur një marrëveshje të drejtpërdrejtë me konsorciumin amerikano-turk. Sepse – kështu ka vendosur Kuvendi, sepse Kuvendi ka konsideruar se është një kompani e njohur amerikane, e cila është një nga kompanitë më të mëdha për ndërtimin e projekteve infrastrukturore, jo vetëm në fqinjësi”, shtoi kryeministri Kovaçevski.
Në pjesën e transparencës së Marrëveshjes, kryeministri Kovaçevski sqaroi se “në të ka klauzolë në të cilat thuhet llogaritjet me të cilat konsorciumi cakton çmimet e saj dhe teknologjinë e punës që për ta është sekret biznesi dhe të tilla janë të gjitha marrëveshjet. firmosur nga Kompania Publike për Rrugët Shtetërore, me kontraktorë të tjerë që punojnë në seksione të tjera”, për këtë arsye është në dispozicion të personave me certifikatën përkatëse, të cilët mund ta marrin atë.
Meqenëse deputetët në Kuvend kanë dashur ta marrin Marrëveshjen, është një ekip i tërë qeveritar, i përgatitur para dy-tri javësh dhe kryetari i Kuvendit është njoftuar me shkrim që të shkojë dhe t’ua prezantojë deputetëve Marrëveshjen. kryeministri Kovaçevski.
Në pjesën e mbikëqyrjes së ndërtimit, kryeministri vuri në dukje se përzgjedhja është bërë në bazë të një procedure që është kryer në përputhje me të gjitha procedurat ligjore në vend, që dhomat e tregtisë dhe mediat kanë mundur të verifikojnë në detajoni të gjitha dispozitat e Marrëveshjes në dy takime me përfaqësuesit e Qeverisë dhe kështu do të vazhdojë të jetë.
“Çdo pagesë që Ndërmarrja Publike për Rrugët Shtetërore do t’i bëjë kontraktorit, projektuesit, gjegjësisht konsorciumit “Bechtel dhe Enka”, do të publikohet në faqen e financave publike, në mënyrë që të gjitha transaksionet financiare në 5 vitet e ardhshme, në Lidhja me këtë projekt do të jetë publike dhe e aksesueshme për të gjithë qytetarët”, tha kryeministri Kovaçevski.